czwartek, 17 października 2013

DIY GIFT IDEAS PART 2

Mam już dla Was kolejną porcję pomysłów na prezenty DIY. Jeśli jeszcze nie widzieliście poprzedniej koniecznie zajrzyjcie tu

Postanowiłam stworzyć dla Was serię postów o tym jak własnoręcznie wykonać podarunek. Do świąt jeszcze kawał czasu, ale jeśli ktoś lubi obdarowywać bliskich prezentami wykonanymi przez siebie, to myślę, że nie jest zbyt wcześnie! Ja przygotowałam dziś dla Was kolejną propozycję rzeczy do uszycia z materiału. Zanim znajdziemy i zakupimy ładny materiał, to minie trochę czasu. Potem chwilę zajmie nam wymyślenie projektu, ewentualne dokupienie dodatkowych elementów i jeszcze na koniec szycie. Im wcześniej zaczniemy tym lepiej, taka moja dobra rada. :)

Po poprzednim poście z serii prezentów DIY dostałam dużo miłych komentarzy i wiadomości. Bardzo za nie dziękuję! Zostałam również zapytana o to, czy pojawią się inspiracje dla chłopaków. Odpisałam, że moim zdaniem fartuch może być świetnym prezentem dla chłopca, przecież najlepsi szefowie kuchni to mężczyźni! Ja sama znam wielu znakomicie gotujących i do kulinarnych działań przyodziewają fartuchy! Tak czy owak, dziś pokażę Wam inspiracje stworzone stricte dla chłopców. Pozostanę w ostatnio pielęgnowanych przeze mnie klimatach poduchowych!

Zacznę od poduchy zabawki, która doskonale nadaje się dla najmłodszych maluszków, choć ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu  świetnie bawiła się nią również moja pięciolatka :).
Poducha ma ruchome i ukryte elementy. W zależności od wieku dziecka i naszego pomysłu, takich elementów może być mniej lub więcej. Dla większych pociech można dodać guziki, kieszonkę na suwak, wstążeczki do wiązania. Jak zwykle jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia i gabaryty poduszki!
Moja propozycja należy do tych najprostszych. Elementami ruchomymi są chorągiewki na dachu, ukryty w kieszonkowym okienku ptaszek i drzwi, pod którymi kryje się serduszko.
 
Kolejne trzy poduchy tworzą komplet. Są tej samej wielkości i z tego samego materiału, różnią się jedynie wykończeniem. Przeznaczone są dla trzech przystojnych chłopców!
 
 Poduchy wykonane są z mięciutkiego flauszu, poziom miękkości został solidnie przebadany :)
Na pierwszej poduszce stworzyłam traktor. Powstał z kolejno doszywanych kawałków materiału o konkretnym, zaplanowanym wcześniej kształcie.
 
Kolejne dwie poduszki udekorowałam literami tworzącymi imiona. Nie pamiętam, czy wspominałam już o mojej słabości do liter, wciąż gromadzę inspiracje na ten temat, więc mam nadzieję, że kiedyś napiszę Wam o tym! Uważam, że są one wyjątkowo wdzięcznym tematem również na poduszkę.
 
 
 
 
 
 
Mam nadzieję, że udało mi się zainspirować Was dzisiaj. Jutro pamiętajcie koniecznie, żeby zaglądać do starsinspirations, gdyż startujemy z piątkowym cyklem TIME FOR KIDS! Zapraszam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!