piątek, 14 lutego 2014

TIME FOR KIDS - LOVE DOMINO

Dziś są walentynki! Przygotowałam dla Was piątkową inspirację z serii TIME FOR KIDS, a na więcej walentynkowych pomysłów zapraszam do wczorajszego, rocznicowego posta (tu).
Przygotowałam dziś prezent walentynkowy dla moich małych księżniczek. Jest to gra, miłosne domino! Już kiedyś (tu) pisałam Wam o tym, jak w przeróżny sposób wykorzystujemy pozostałości z naszego jesionowego parkietu. Jest to mozaika przemysłowa, czyli takie małe klocki i właśnie głównie taką rolę spełniają. Dziś wzięłam ich część i nadałam jej nowego życia. Wy możecie skorzystać ze zwykłych klocków drewnianych, albo poprosić stolarza o przycięcie odpowiadających Wam kształtów. Poniżej materiały, których użyłam.
Początkowo myślałam o zrobieniu domina w kilku, pastelowych odcieniach, ale ponieważ od najmłodszych lat moja starsza córeczka uwielbia kolor czerwony, dlatego zdecydowałam się przygotować dla niej coś stricte miłosnego.:)
Zaczęłam od wyznaczenia na drewienkach środka i naklejenia w tym miejscu papierowej taśmy.
Następnie malowałam połowę każdego z klocków na czerwony lub biały kolor. Kiedy pomalowana połówka wyschła, przekleiłam taśmę i pomalowałam drugą część.
Po dwóch stronach każdego z klocków robiłam stempelki. Do wykonania serduszek użyłam stempla, który zrobiłam już wcześniej (przeczytacie o tym tutaj).
 
 
 Zasad domino chyba nie muszę tłumaczyć.:)
Na koniec zrobiłam etykietę. Użyłam stempelka "made with love", pisałam Wam o nim tu.
Wykonanie takiego domino nie jest bardzo czasochłonne. Można wymyślić kształt, motyw, ilość elementów i kolorystykę jaka tylko nam się zamarzy. Zachęcam!
Namawiam Was też do osłodzenia sobie życia w tym miłosnym dniu. Dla mnie każda okazja jest dobra, żeby zjeść coś słodkiego (niestety!). W walentynki jednak przegięłam na całego szykując bombę kaloryczną! :) Kruszonka, bita śmietana i mus malinowy! Słodkich walentynek Kochani!!!
 
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!