niedziela, 13 kwietnia 2014

DIY - EASTER CARDS

Dziś właściwie powinnam zatytułować posta: "kartki świąteczne last minute", gdyż do Świąt został tylko tydzień! Moje tegoroczne kartki wielkanocne powstawały przez ostatnie kilka wieczorów i większość tak szybko zapakowałam do kopert, że zapomniałam zrobić im zdjęcia. Na szczęście przy kilku ostatnich przypomniałam sobie, że mogę Wam o nich napisać na blogu. Uwielbiam ręcznie robione karty, są niepowtarzalne, jak mały prezent, w którego wykonanie wkładamy serce.
 
 
Gdy mamy więcej czasu możemy każdej kartce nadać indywidualny charakter i wykonać ją w odmiennej stylistyce. Co innego, gdy kartki robimy na ostatnią chwilę, wtedy dobrze wybrać jeden lub dwa pomysły i przy każdej z kart improwizować opierając się na jednym z nich. Tak zrobiłam w moim przypadku, karty dzielą się na dwie kategorie, te wyrysowane i te, które mają naklejone wzorzyste elementy. Wachlarz wzorów ograniczyłam do jajek, ptaszków, zajączków i girland. Opierając się na tych elementach i kilku podstawowych barwach stworzyłam prawie 30 różnych kart.
 
Naklejane elementy wykonałam wykorzystując przygotowane wcześniej wydruki do girlandy, o której przeczytacie tu, a częściowo z gotowych wzorzystych arkuszy.
 
 
 
 
 
Bardzo lubię, gdy kartka lub list posiada wiele własnoręcznie wykonanych elementów. Drobny rysunek, dyskretną naklejkę lub dekoracyjną ramkę, dlatego wykonując swoje kartki starałam się wzbogacić kartę zarówno na pierwszej stronie, na odwrocie, jak i w środku, a nawet w miarę możliwości samą kopertę. Użyłam również stempla 'handmade with love', o którym pisałam Wam przy okazji kart bożonarodzeniowych tutaj.
 
 
 
 
 
Wykonanej własnoręcznie karty nie zastąpi gotowa pocztówka, ani sms .Zachęcam Was do poświęcenia odrobiny czasu na przygotowanie dla najbliższych takiego małego upominku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!