czwartek, 29 maja 2014

TIME FOR KIDS - PAPER WINDMILLS

Dzisiejszy post to mała inspiracja na Dzień Dziecka. Pamiętajcie, że najważniejsze, co możecie dać Waszym Dzieciom to miłość, uwaga i poświęcony czas, nie zapominajmy o tym skupiając się na górach zabawek i sprzętów elektronicznych!
Mam dla Was pomysł na stworzenie papierowego wiatraka. Nie rozpisuję się na temat jego konstrukcji, w Internecie znajdziecie mnóstwo instrukcji jeśli moje zdjęcia nie wystarczą.
 
Ważne dla mnie było oczywiście to, aby wiatrak działał, ale równie mocno zależało mi na tym, żeby fajnie wyglądał. Wyszukałam ciekawy dwustronny papier i zwykłą gałązkę zamiast gotowego kijka.
 
 
 
 
 
 
Do przytwierdzenia można użyć dwóch koralików i sznurka, albo śrubki. Ja wypróbowałam obydwa warianty i oba dobrze działają.
 
 
Możecie też ozdobić sam patyczek, my użyłyśmy papierowej taśmy. Pamiętajcie, najważniejsza jest dobra zabawa! Moje księżniczki zażyczyły sobie również różdżki, więc jeszcze kilka fotek. :)
 
Kochani, życzę Wam udanego weekendu i cudownego Dnia Dziecka. Ja już jutro udaję się na bardzo długo wyczekiwany urlop, więc jakiś czas na blogu będzie cisza. Jeśli jednak jesteście ciekawi co porabiamy, to zapraszam Was na nasz Instagram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!