wtorek, 30 września 2014

BIRTHDAY INSPIRATIONS - INVITATIONS

Witajcie Kochani, wracam do Was po długiej przerwie. Wrzesień okazał się być wyjątkowym miesiącem, obfitym w różnego rodzaju wydarzenia. W tym roku we wrześniu świętowaliśmy moje okrągłe urodziny (!!!), najbardziej czekaliśmy jednak na przyjęcie urodzinowe naszej Gwiazdeczki! Starsinspirations wraca z całą serią postów dotyczących urodzin właśnie! Zaczynamy od zaproszeń, więc zapraszam! :)
Wszyscy Ci, którzy śledzą nasz instagram, mogli podglądać prace nad zaproszeniem dużo wcześniej. Jak co roku, zaproszenia wykonywaliśmy własnoręcznie. Ponieważ elementem przewodnim przyjęcia stał się ornament roślinny, pojawił się on również na zaproszeniach.
Projekt jest wyjątkowo prosty, powstał jako monochromatyczna grafika. Kolor pojawił się natomiast w przypadku tła i koperty.
 
 
Uwielbiam dwa razy w roku wymyślać z dziewczynkami tematykę przyjęć urodzinowych, dekoracje i zaproszenia właśnie. Zuzia jest już bardzo świadoma tego co lubi i co jej się podoba. Nie są to gotowe, dobrze wszystkim znane wzory, lubi rzeczy oryginalne, potrafi docenić przedmioty tworzone własnoręcznie i cieszy ją wspólna praca nad nimi.
 
Takie zaproszenia domowej roboty, albo kartki na różne inne okazje to wspaniała zabawa. Jest cała masa możliwości! Możecie je narysować jak ja, wykleić z elementów, namalować, stworzyć kolaż, użyć zdjęć, taśm lub odcisnąć maluchom łapki, albo nóżki. Niech poniesie Was wyobraźnia! Sięgajcie po gotowe zaproszenia w ostateczności, postarajcie się wciągnąć dzieci we wspólną zabawę. 
Już niebawem na blogu znajdziecie więcej urodzinowych inspiracji, więc nie zapomnijcie nas odwiedzać! Już teraz możecie zobaczyć nasze urodzinowe pomysły z poprzednich lat (tu, tu i tutaj).

2 komentarze:

  1. Dzień Dobry, witam Was starsinspiration. Trafiłam o Was właśnie szukając twórczych, nie kosztujących majątku pomysłów na urodziny dla córki. I jak znalazłam tak przepadłam i zostałam... od tych kilku dni przeglądam Wasz blog codziennie kilka razy i serio wprowadzam wspólne rękozielnictwo w czyn. Zawsze lubiłam tworzyć, ale mój talent to pikuś w porównaniu z Twoim Marto(jak mogę pozwolić sobie na Mówienie na Ty). Bardzo bym chciała mieć takie poczucie gustu i polot w tym co robię. a tymczasem moje twory często są niewykończone i w ogóle ciężko nazwać je rękodziełem :(. Ale, tak, korzystam z Twoich pomysłów :) próbowałam wczoraj nanieść kropy na ścianę w pokoju córki, kiepsko kolor dobrałam...wyglądają jak plamy ketchupu na brzoskwini :/ ... no nic, spróbujemy jeszcze raz ;). tymczasem próbuję naszkicować "tańczące króliczki" ;) pozdrawiam cieplutko i jak już pisałam na fb, czekam z niecierpliwością na kolejne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa! Mam nadzieję niezmiennie inspirować! Na więcej urodzinowych pomysłów zapraszam na bloga w najbliższych dniach! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!