środa, 2 grudnia 2015

Christmas posters

Nie wiem od czego zacząć dzisiejszy post, tak bardzo jestem podekscytowana. Czuję, że właśnie dzieje się wielka zmiana w życiu bloga i moim też. Do tej pory na blogu pisałam Wam o pomysłach na tworzenie pięknych rzeczy w formie krótkiej instrukcji DIY lub jako inspiracja do samodzielnych twórczych działań. Dziś natomiast mam dla Was coś zupełnie nowego, gdyż kawałek Starsinspirations będzie mógł się znaleźć tak namacalnie w Waszych domach! Oto bowiem w sklepie cudnej Mamy Gałązki, którą z pewnością wiele/wielu z Was zna z bloga Galazki, a także sklepu happygolucky.pl będziecie mogli zakupić plakaty namalowane przeze mnie. :) Mam wielką nadzieję, że plakaty się Wam spodobają. Po  moje świąteczne plakaty zaglądajcie tutaj!
 
 




10 komentarzy:

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!